Hoe je blijven onderscheiden als ondernemer tussen Bol en Zalando?

Published on
in
Written by:
This story was originally published by
Telenet

“COVID-19 is voor mij een duwtje om verder te denken, om nog beter na te denken over wat mijn klant nodig heeft in een toekomst met pandemieën.” Dat zegt Dewi Van de Vyver in een interview met Lisbeth Imbo tijdens het Nspire-seminarie van Telenet Business.

Breng je zaak online

Als ondernemer moet je volgens de CEO van Flow Pilots op zoek gaan naar antwoorden op vragen zoals ‘Wat betekent het om in zo’n wereld te leven?’, ‘Waaraan hebben mensen nood?’ En ‘hoe breng je dat op een veilige manier?’

Dat het digitale belangrijk is in het aanbod dat je als ondernemer en winkelier anno 2021 doet, staat volgens Dewi buiten kijf. “Geen start-up kan zonder digitaal luik, zegt ze. “Mensen moeten je vinden. Start minstens met de basis. Vul je openingsuren in op Google, claim er je bedrijf en verduidelijk je aanbod.”

Er is ruimte naast Bol en Zalando

“Het belangrijkste in alles: los een probleem voor je klant op”, vervolgt Dewi. “Als je dit kan op een niet-digitale manier, dan is dat prima. Maar zodra je klanten online alternatieven vinden die beter of goedkoper zijn, dan ben je die klant wel kwijt.”

Read the full Story

Visit the website of

Telenet

Telenet

Ask me anything

I love receiving inspiring questions. Feel free to challenge my mind!

Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.