“Altijd vertrekken vanuit de gebruiker, niet vanuit de technologie.”

Published on
in
Written by:
This story was originally published by
Voka

Voor Dewi Van De Vyver, ICT woman of the year en CEO van het Antwerpse Flow Pilots dat digitale apps ontwikkelt, is het vandaag nog steeds alle hens aan dek. Het werk voor grote klanten loopt gewoon door, en nieuwe klanten duiken op om in deze periode te investeren in hun digitale versnelling. En wat met de creatieveapps? “Als we allemaal aan de staycation moeten deze zomer omdat we nog niet mogen reizen, kunnen zulke recreatieve apps wel meer economische waarde krijgen. Maar dat is koffiedik kijken.”

Wat is de impact van de coronacrisis op jouw bedrijf?

“We hebben een aantal grote klanten waarvoor we continu aan het werk zijn omdat die projecten blijven doorlopen. We zitten met deadlines in juni, dus is het momenteel alle hens aan dek.”“Daarnaast zijn er bedrijven die ons plots contacteren om digitaal voorsprong te nemen door vandaag daarin te investeren. Daar merken we wel wat aarzeling. Flow Pilots maakt digitale tools (zoals bvb mobiele applicaties) op maat, en dat vraagt wel wat budget. Allicht wachten zij tot de eerste shock voorbij is om de knoop door te hakken.”

Read the full Story

Visit the website of

Voka

Ask me anything

I love receiving inspiring questions. Feel free to challenge my mind!

Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.